دستمال کاغذی تبلیغاتی
دستمال کاغذی تبلیغاتی سودمند و خاص تبلیغات
25/09/2019
دستمال کاغذی تبلیغاتی تکین
دستمال کاغذی تبلیغاتی تکین
26/09/2019
نمایش همه

تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی

تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال‌ کاغذی از جمله کالاهای مصرفی مهم جامعه امروز است، همین شد که ما فکر کردیم شاید دانستن نحوه تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی باعث شود در انتخاب دستمال کاغذی مصرفی خود و همچنین بازیافت آن‌ها تجدید نظر کنید. در ادامه برایتان درباره مراحل تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی توضیح خواهم داد اما پیش از آن می‌خواهم برایتان از خصوصیات دستمال‌های کاغذی تکین بگویم. الیاف دستمال کاغذی تکین وارداتی است، این بدان معنا است که هیچ درختی برای تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی تکین قطع نمی‌شود، علاوه بر این کالایی با درجه کیفی بسیار بالا به دست مصرف کننده خواهد رسید. در بسته بندی دستمال کاغذی‌های تکین از مرغوب‌ترین مقواها استفاده می‌شود تا دستمال کاغذی تا لحظه مصرف کاملا تمیز و بهداشتی باقی بماند. بسته بندی و تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی تکین در ایران و توسط کارگر ایرانی انجام می‌گیرد، بنابراین شما می‌توانید با خرید دستمال کاغذی تکین، هم از کارگر ایرانی حمایت کنید و هم محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

تصویر1- تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی 

مراحل تولید دستمال کاغذی:

در گام اول تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی، که کارخانه تکین به دلیل توجه به مسائل زیست محیطی آن را در خارج از ایران انجام می‌دهد، پوست درختان کنده شده و درختان به لایه‌های نازکی تبدیل می‌شوند. در گام دوم قطعات له شده و به خمیر چوب تبدیل می‌شوند. سپس خمیر حاصله به همراه سایر مواد شیمیایی به درون گازهای فشار ریخته می‌شود. در گام بعدی رطوبت چوب بخار می‌شود تا بعد از آن خمیر حاصله به اتاق شست و شو فرستاده شود. بعد از شست‌و‌شوی خمیر حاصل شده، خمیر را درون انبار نگهداری کرده و اجازه می‌دهند تا خمیر با کمی آب ترکیب شود. در نهایت کاغذهای که تولید می‌شوند را کریپ می‌کنند تا نرم و پرچین مانند شوند. آنچه گفتیم مراحل تولید یک دستمال کاغذی استاندارد بود. اگر در هرکدام از این مراحل یکی از فاکتور‌های استاندارد رعایت نشود، کیفیت کالا از دست می‌رود. بنابراین هنگام خرید دستمال کاغذی سراغ برندی معتبر بروید.

دستمال‌ کاغذی از جمله کالاهای مصرفی مهم جامعه امروز است، همین شد که ما فکر کردیم شاید دانستن نحوه تولید دستمال کاغذی باعث شود در انتخاب دستمال کاغذی مصرفی خود و همچنین بازیافت آن‌ها تجدید نظر کنید. در ادامه برایتان درباره مراحل تولید دستمال کاغذی توضیح خواهم داد اما پیش از آن می‌خواهم برایتان از خصوصیات دستمال‌های کاغذی تکین بگویم

کلام آخر

لیست قیمت دستمال کاغذی تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس برای مشاوره و سفارش