دستمال کاغذی تبلیغاتی
دستمال کاغذی و اهمیت بسته بندی و طراحی آن
03/08/2019
دستمال کاغذی تبلیغاتی
دستمال کاغذی صورت
02/09/2019
نمایش همه

نکات فنی چاپ جعبه ی دستمال کاغذی

دستمال کاغذی تبلیغاتی

نکات فنی چاپ جعبه ی دستمال کاغذی

مقدمه:
برای چاپ جعبه ی دستمال کاغذی باید از بخش طراحی و قالب سازی شروع کرد. طراحی اندازه ی جعبه ی دستمال کاغذی با توجه به تعداد برگ های دستمال داخل جعبه انجام می گیرد. جعبه های دستمال کاغذی معمولی حدودا 200 تا 300 برگ درونش دستمال وجود دارد که با توجه به این میزان، طراحی جعبه ی دستمال کاغذی انجام می شود.
پس از طراحی جعبه، مرحله ی بعدی طراحی و چاپ یک طرح مناسب بر روی جعبه می باشد. نوع مقوایی که برای چاپ طرح بر روی جعبه ی دستمال کاغذی به کار می رود باید دارای کیفیت چاپی مناسبی باشد که معمولا برای این هدف از مقوای اترک ایرانی استفاده می شود که علاوه بر کیفیت خوب قیمت مناسبی دارد.
در گام بعدی برای زیبا تر ساختن طرح روی جعبه از یووی استفاده می شود تا جعبه ی دستمال براق تر و چشم نواز تر شود. پس از این کار بر روی جعبه پوششی نایلونی چسبانده می شود تا راه ورود اشیا از درب جعبه به آن بسته شود.

دستمال کاغذی تبلیغاتی
و در آخر جعبه ها را تیغ زنی می کنند و جدارهای آن را بهم می چسبانند.
طراحی جعبه¬ ی دستمال کاغذی باید چگونه باشد؟
به طور کلی طرح های شاد، رنگی و فانتزی مناسب کودکان و نوجوانان می باشد. طرح های رسمی و اداری مناسب محیط های اداری و کاری، طرح های لاکچری و سلطنتی مناسب تالارها و مکان های مجلسی و طرح بندی های ساده مناسب مصارف روزانه و خانگی می باشد. موارد مخصوص خودروها نیز در جعبه های مکعبی و کوچک عرضه می شوند.
طراحی جعبه‌ی دستمال کاغذی که برای ارگان های مختلف مانند بانک ها، بیمارستان ها، آژانس های هواپیمایی، بیمه ها و … به صورت سفارشی انجام می گیرد ماهیتی تبلیغاتی دارد. با طراحی های مدرن و جذاب می توان در این بازار رقابت کرد و بازار را در دست گرفت. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و قصد دارید در طراحی جعبه‌ی دستمال کاغذی که تولید می کنید تنوع ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم که هیچگاه به یک باره این کار را انجام ندهید زیرا مخاطبان شما ممکن است نتوانند به راحتی محصول شما را در غرفه های فروشگاه ها پیدا کنند و بنابراین دست به انتخاب های دیگری می زنند که این کار به کسب و کار شما آسیب می رساند.
جعبه‌ی دستمال کاغذی چگونه می تواند نقش یک بازاریاب را ایفا کند؟
یکی از نقش های جدید جعبه ی دستمال‌کاغذی که اخیرا توجه زیادی به آن می شود جنبه های تبلیغاتی آن است. شرکت های موفق رویکرد جالبی را برای تبلیغات محصولشان به کار می گیرند. آنها معتقدند که با کمترین هزینه باید بهترین تاثیرگذاری را در مخاطب ایجاد کرد. برخی کسب و کارها با صرف سالانه هزاران میلیارد بدون هیچگونه ایده پردازی و خلاقیتی به کار تبلیغات می پردازند حال آنکه توجه به کالاهای پر استفاده توسط مردم مانند بسته های دستمال کاغذی بدون نیاز به صرف هزینه های هنگفت می تواند بسیار تاثیرگذارتر از آگهی های تبلیغاتی خسته کننده و کلیشه ای عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس برای مشاوره و سفارش